Tiramisu chia pudiņš

5 MIN
SĀTĪGUMS

PORCIJAS: 1

Jā, tieši tā, tiramisu. Tikai ar mazāk cukuru, bet vairāk šķiedrvielām un omega 3 taukskābēm. Šī noteikti ir visbagātinošākā saldā recepte, kādu esmu mēģinājusi.

Migdolų pienas

Ingredientai SASTĀVDAĻAS

3 karotes chia sēklas
2 karotes kļavu sīrups
200 ml stipra kafija ar mandeļu pienu
trauciņš jogurts bez piedevām
garšvielas kakao pulveris, ceilonas kanēlis

Gatavošanas instrukcija

1

Sajauc chia sēklas ar kļavu sīrupu un 200ml stipras kafijas ar mandeļu pienu (man attiecība bija 1:1, šo var pamainīt atkarībā no tā, cik stipru kafiju vēlies). Sajauc kārtīgi un atstāj ledusskapī vismaz dažas stundas.

2

Izvēlies savu mīļāko jogurtu (es izmantoju kokosriekstu un vaniļas) un tad kārto pudiņu glāzē. Ja izvēlies pilnīgi nesaldinātu jogurtu, es iesaku tajā iejaukt pāris tējkarotes kļavu sīrupa un kanēli pirms tam. Gardi!

Grozs
Jūsu grozs ir tukšs.