PIRKUMA NOTEIKUMI

  1. Pamatnoteikumi

1.1. Šie noteikumi un nosacījumi reglamentē MB “Demo projektai” (“Pārdevējs”) un interneta veikala lietotāja (“Pircējs”) tiesības, pienākumus un atbildību, kad Pircējs pērk produktus www.dailyspoon.lv interneta veikalā. Pērkot produktus tiešsaistē, Pircējs piekrīt šiem noteikumiem un nosacījumiem un piekrīt tos ievērot.

1.2. Līgums starp Pārdevēju un Pircēju stājas spēkā brīdī, kad Pircējs ievieto preces savā iepirkumu grozā, aizpilda savu personisko informāciju (vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, piegādes adrese), izvēlas maksājuma veidu un, izlasījis šos nosacījumus, nospiež pogu „maksāt”. Līgums ir spēkā līdz visu saistību izpildei.

1.3. Lai izmantotu šo interneta veikalu, jums ir jābūt vecākam par 14 gadiem (jaunieši līdz 14 gadu vecumam dailyspoon.lv drīkst izmantot tikai ar vecāku vai aizbildņu līdzdalību).

 

  1. Pārdevēja tiesības un pienākumi

2.1. Pārdevējs apņemas pielikt visas pūles, lai nodrošinātu, ka Pircēja pieredze interneta veikalā būtu ar pēc iespējas mazāk problēmām. Pārdevējs nevar garantēt, ka interneta veikals darbosies bez traucējumiem vai datu pārraidei nebūs kļūdu. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas Pircējam radušies interneta veikala darbības traucējumu vai datu pārraides kļūdu dēļ.

2.2. Ja Pārdevējs nespēj piegādāt Pircējam pasūtītās preces, tas apņemas 14 darba dienu laikā piedāvāt līdzīgu preci vai atgriezt Pircēja samaksāto naudu. Šajā gadījumā Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču nepiegādāšanu.

2.3.Pārdevējs patur tiesības vienpusēji mainīt, labot vai papildināt šos Noteikumus, paziņojot par izmaiņām savā Vietnē. Izmaiņas ir spēkā no to paziņošanas dienas un tiek piemērotas visiem darījumiem, kas veikti pēc šī paziņojuma.

2.4. Papildus šiem noteikumiem un nosacījumiem, uz Pārdevēju attiecas tiesības un pienākumi, kas noteikti Latvijas Republikas likumos.

 

  1. Pircēja tiesības un pienākumi

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces un pakalpojumus, ko piedāvā interneta veikals, ja vien viņš / viņa nepārkāpj šos nosacījumus un Latvijas Republikas likumus.

3.2. Saņemot sūtījumu, Pircējam jāpārbauda, ​​vai sūtījums nav ārēji bojāts (saplēsts, saburzīts vai kā citādi bojāts) un jāpārbauda, ​​vai visas Pircēja pasūtītās preces ir piegādātas. Gadījumā, ja sūtījums ir bojāts un (vai) sūtījums neatbilst Pircēja pasūtītajam sortimentam, daudzumam vai kvalitātei – Pircējam 24 stundu laikā pēc sūtījuma saņemšanas ir jāsazinās pa e-pastu. Nosūtiet e-pastu hello@dailyspoon.lt un ziņojiet par visiem sūtījuma bojājumiem un (vai) neatbilstībām.

3.3. Pircējam ir jāmaksā par viņa pasūtītajām precēm, to piegādes maksu un (vai) citām papildu maksām (ja tās ir noteiktas līgumā) un jāpieņem pasūtītās preces. Visi maksājumi tiek veikti, izmantojot interneta veikalu, izmantojot elektroniskās bankas darījumu uz norādīto Pārdevēja kontu.

3.4. Pārdevējs uzskata, ka Pircējs ir veicis darījumu, kad visa summa ir pārskaitīta uz Pārdevēja bankas kontu.

3.5. Ja Pārdevējs nesaņem informāciju par pabeigtu darījumu, Pārdevējam ir tiesības secināt, ka Pircējs lauza Pirkuma līgumu.

3.6. Pircēja pienākums ir nekavējoties atjaunot jebkādas izmaiņas personiskajā informācijā, kas iesniegta reģistrācijas formā, un informēt to pa e-pastu: hello@dailyspoon.lt vai pa tālruni +37068610178.

3.7. Papildus šiem noteikumiem un nosacījumiem, uz Pircēju attiecas tiesības un pienākumi, kas noteikti Latvijas Republikas likumos.

 

  1. Piegāde

4.1. Latvijas Republikas teritorijā visas preces piegādā Pārdevēja norādītais kurjeru uzņēmums.

4.2. Parasti mēs piegādājam 2-5 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas.

4.3. Pēc tam, kad pasūtījums ir piegādāts uz Pircēja norādīto adresi, tas tiek uzskatīts par pieņemtu.

 

  1. Preču atgriešana

5.1. Ja Pircēju neapmierina iegādāto preču kvalitāte, viņam par to jāinformē Pārdevējs 48 stundu laikā. Par neapmierinošu preču kvalitāti Pircējs var informēt pa tālruni +37068610178 vai pa e-pastu hello@dailyspoon.lt.

5.2. Preces jāatgriež to oriģinālajā iepakojumā ar pievienotajiem dokumentiem. Pirms preču atgriešanas Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa tālruni +37068610178 vai pa e-pastu hello@dailyspoon.lt.

5.3. Pircējs ir atbildīgs par preču iesaiņošanu, kuru viņš / viņa vēlas atgriezt. Ja preces nav pareizi iesaiņotas, Pārdevējam nav pienākuma pieņemt sūtījumu, kas tiek atgriezts.

5.4. Ja Pircēju neapmierina pasūtītās preces kvalitāte, Pārdevējs ir atbildīgs par piegādes izmaksām, kas attiecināmas uz to atgriešanu, un ir apņēmies nodrošināt, ka Pircējs saņem pienācīgas kvalitātes preces vai atlīdzina atgriezto preču vērtību.

5.5. Ja Pircējs vēlas saņemt atmaksu par neapmierinošo pirkumu, viņam / viņai jāiesniedz atmaksas pieprasījums pa e-pastu. Pieprasījumā jāiekļauj viņa vārds, pasūtījuma numurs, informācija par to, kādas preces tiek atgrieztas un kāda iemesla dēļ. Nauda tiks atgriezta 14 darba dienu laikā pēc tam, kad Pircēja pieprasījums ir saņemts (pa e-pastu) bankas kontā, no kura tika apmaksāts pasūtījums.

5.6. Par visiem jautājumiem, kas attiecas uz preču atgriešanu, Pircējam ir jāsazinās ar interneta veikalu, izmantojot zemāk norādītos kontaktus. Pircējs var atgriezt preces tikai tad, kad ir saņēmis apstiprinājumu no interneta veikala pārstāvja.

 

  1. Personas datu apstrāde

6.1. Tiek uzskatīts, ka Pircējs iepazīstas ar Privātuma politiku un tai piekrīt, apmeklējot mūsu interneta veikalu vai dailyspoon.lv sociālo tīklu kontus. Pircējs apstiprina, ka viņš / viņa piekrīt atklāt Pārdevējam savu personisko informāciju (vārds, e-pasts, tālruņa numurs, piegādes adrese), un neiebilst, ka Pārdevējs apstrādās viņa / viņas personas datus Pircēja identifikācijas nolūkos, nākotnes līgumiem un to izpildi, kā arī tiešajam mārketingam.

6.2. Pircējs apstiprina, ka viņš / viņa ir informēts par savām tiesībām saņemt informāciju par visiem Pārdevēja apstrādātiem personas datiem un to, kā tie tiek izmantoti; viņš / viņa var pieprasīt labot, dzēst vai apturēt visas darbības, kas saistītas ar viņa / viņas personiskās informācijas izmantošanu, kas neatbilst spēkā esošajiem likumiem, un var atteikties no piekrišanas apstrādāt viņa / viņas personīgo informāciju.

6.3. Plašāku informāciju par personas datu apstrādi atradīsiet mūsu vietnes sadaļā PRIVĀTUMA POLITIKA.

 

  1. Informācijas sūtīšana

7.1. Pārdevējs visu informāciju nosūta uz e-pasta adresi, kas norādīta Pircēju reģistrācijas formā.

7.2. Pircējs nosūta visus ziņojumus un pieprasījumus uz Pārdevēja norādītajiem kontaktiem (e-pasts hello@dailyspoon.lt vai tālrunis: +37068610178). Vajadzīga palīdzība? Mēs esam pieejami darba dienās no pulksten 9 līdz 17.

 

  1. Secinājumi

8.1. Puses mēģina atrisināt visus strīdus, kas rodas no šiem lietošanas un pārdošanas noteikumiem vai to piemērošanas, galvenokārt sarunu ceļā. Ja sarunu rezultātā netiek panākts izlīgums, strīdi tiek izšķirti likumos vai Latvijas Republikā noteiktajā kārtībā.

8.2.Viss teksta vai grafiskais saturs, kas iekļauts vai padarīts pieejams interneta veikalā www.dailyspoon.lv, ir Pārdevēja intelektuālais īpašums, un to aizsargā Latvijas Republikas likumi.

    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšs.